20. märts 2010

Infonupuke

Ispireeritud täna nähtud loodussaatest on minu päeva mõttetera:
"Kari hüaane saab alati lõvist jagu"

Esimene ja ajalooliselt tähtis mälumäng tuli päris hästi välja ja tagasiside alusel jäid ka mängijad rahule. Kas just kõik 41, aga sõbrad, tuttavad küll. Seepärast kutsungi üles inimesi (tagasi)tulema, veel on hooaeg alguses ja uutel mängijatel on lootus meistritiitlile. Ning muidugi tõotab Taavi Emajõe tehtud mäng huvitav tulla.

Lõpuks sain eelmisel aastal vändatud Sherlock Holmes'i filmi ära vaadatud. Iseenesest oli see Robert Downey Jr. ja Guy Richile suur ettevõtmine, sest Sherlock Holmesi karakter on Guinessi rekordite raamatus kui kõige enam mängitud karakter: 75 ei näitlejat 211 filmis. Tausta uurides ilmnes, et karakterit on üsna täpselt raamatute järgi kujutatud. Juurde lisatud vaid suurepärased kaadrid ja linnapildid, mis tänu tänapäeva CGI-le on võimalik. Eriti meeldisid mulle võitlustseenid, kus Holmes kalkuleeris ja analüüsis olukorda  välgukiirusel, et tabada vastase strateegilisi ja nõrku kohti, andes hinnangu isegi taastumisajale. Ainuke asi, mille kallal võib vinguda on põhisüžeeliin, mis oleks võinud veidi reaalsem olla (must maagia kuulub rohkem keskaega).

Muusikast olen enda jaoks avastanud sellise vene kultusbändi nagu КИНО. Õigem oleks vist öelda taasavastanud, sest ma olen nendest varem ka kuulnud, aga siis läks nende võlu kuidagi minust mööda. Tegutsesid nad nõukogude ajal 80' kuni 90' kui solist Viktor Tsoi surma sai. Mõnus rokk, hea sõnumiga laulud ja väga sümpaatne solisti hääl. Natuke harjumatu on muidugi venekeelset muusikat kuulata, sest lauludest aru saamiseks peab tõlkeid vaatama, aga esimest korda ei ole see minu puhul takistus. Vaat, et paneb vene keele õppimisse teisiti suhtuma. 

Eriti meeldib mulle laul "Пачка сигарет" (Suitsupakk), mille katkend on eelmises postituses. Tõlge on umbes : "Aga kui mul on taskus pakk sigarette, siis tänane päev ei tundugi nii halb". Ja mind paelub see mõte, et alati on midagi, kasvõi pisiasju, mis aitavad edasi minna ja pakuvad lohutust.


0 kommentaari: